افزایش دو برابری سرعت اینترنت رایتل
نوشته شده توسط : امیررضا

امروزه سیم کارت و اینترنت دنیای گسترده ای را برای افراد ایجاد کرده اند. به جرات میتوان گفت سیم کارت و اینترنت بخش جدانشدنی در زندگی اکثر افراد در سنین مختلف است. بدین ترتیب اینترنت کاربران و یا بهتر است بگوییم طرفدار زیادی دارد. همچنین از سالی که در کشور اینترنت همراه ارائه شد، کاربران آن نیز افزایش یافت. لازم به ذکر است مباحث زیادی برای کاربران اینترنت مهم است که یکی از مهم ترین آنها سرعت اینترنت می باشد. حال میتوان گفت با توجه به محبوبیت اینترنت همراه اپراتور ها در تلاشند سرعت اینترنت بهتری را برای کاربران خود ارائه دهند. بدین ترتیب طبق آخرین اخبار اپراتور رایتل، این اپراتور توانسته در این چند ماه اخیر سرعت اینترنت خود افزایش دهد و به دو برابر برساند. در ادامه مطلب به مسائل بیشتری راجع به رشد دو برابری سرعت اینترنت اپراتور رایتل میپردازیم.

به گزارش ایرنا- حسین ملازاده، مدیر عامل رایتل در روز پایانی بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی الکامپ تهران، در آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری هوشمندسازی صنایع بین شرکت خدمات ارتباطی رایتل و هلدینگ های زیرمجموعه شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) با حضور عارف نوروزی، مدیرعامل شستا و مدیران عامل هلدینگ های تابعه شستا، اظهار داشت:"شاخص های واضح و شفافی در صنعت ارتباط کشور وجود دارد که به سنجش میزان موفقیت اپراتورها کمک موثر و شایانی می کند"

او در ادامه افزود:"رایتل در مقایسه با اپراتور همراه اول نزدیک به  10 مگابیت بر ثانیه تفاوت سرعت دارد" همچنین رایتل موفق شده است برای اولین بار، طی یک سال گذشته، سرعت خود را دو برابر افزایش دهد.

به این معنی که اینترنت سیم‌ کارت رایتل 10 مگابیت بر ثانیه سرعت بیشتری از اینترنت سیم‌کارت همراه اول دارد.

رایتل پرسرعت ترین اینترنت کشور است و این موضوع به تایید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی رسیده است و گزارشی نیز در این زمینه وجود دارد.

در ادامه گزارش ملازاده خاطر نشان کرد: خبرهای خوشی در مجمع اعلام خواهد شد.

با افزایش سود در راستای سودآوری هم در این حوزه توانستیم گام های موثری برداریم و بر همین اساس در زمان برگزاری مجمع طی روزهای آینده، خبرهای خوشی به دست همه خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی رایتل با تاکید بر رونمایی از بازارگاه هوش مصنوعی در این نمایشگاه گفت: از آنجایی که رایتل در این مدت توانسته است خود را به عنوان یک اپراتور واقعی مطرح کند، با همکاری سایر نهادها ظرفیت پردازشی برای توسعه در ارتباط هوش مصنوعی آماده کردیم تا بتواند کسب درآمد کند.

در بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ تهران، رایتل از دو محصول در حوزه سیم‌کارت اینترنت نیز رونمایی کرد.

ملازاده با اشاره به رونمایی از دو محصول در حوزه سیم‌کارت اینترنت، عنوان کرد: پرونت بیشتر برای دسترسی آسان به اینترنت جهانی و جاهایی که استادان در زمینه دسترسی به  سایت های علمی مشکل دارند، برای مراودات علمی به کار گرفته می شود.

وی در ادامه اضافه کرد: در پروکسی سایت ها و بازی هایی که دسترسی به آنها سخت است، تمام تلاش را برای دسترسی آسان کرده ایم.

در پایان گزارش ملازاده مدیرعامل رایتل از امضای تفاهم نامه همکاری هوشمند سازی صنایع با 13 هلدینگ شستا (شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی) خبر داد و گفت: اپراتورها برای حفظ بقای خود در محیط پرتلاطم فناوری ناچار به گسترش هستند. 

این تفاهم نامه با هدف تامین سامانه های هوشمند مدیریت انرژی و آب، پیاده سازی سامانه های پایش و مدیریت نیروگاه های تجدیدپذیر، پیاده سازی سامانه های مدیریت و پایش تصفیه آب، بین شرکت خدمات ارتباطی رایتل و هلدینگ های تابعه شستا منعقد شد.

 او تاکید کرد: تفاهم نامه هوشمند سازی صنایع در راستای ارتقاء جایگاه ایران در زمینه هوش مصنوعی با تکیه بر جهش اقتصاد رقومی و سیاست های مندرج بر برنامه هفتم توسعه، بهره مندی از ظرفیت های هوشمند سازی، هوش مصنوعی صنعتی، گسترش خدمات ارتباطی و تحول دیجیتال در هلدینگ های شستا و افزایش بهره وری و شفافیت عملکرد شرکت های تابعه شستا به اجرا در آمد.

 بر مبنای این تفاهم نامه ارائه خدمات هوشمندسازی و ارتباطی به شرکت های توسعه انرژی تامین، سرمایه گذاری نفت، گاز  پتروشیمی تامین (تاپیکو)، گروه مالی صبا تامین، سرمایه گذاری سیمان تامین، سرمایه گذاری صدر تامین، گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین، کشت و دام و صنایع لبنی تامین، گروه صنعتی بارز، سرمایه گذاری دارویی تامین (تیپیکو)، شرکت سیمان فارس و خوزستان و افق تامین انرژی سبز توسط شرکت خدمات ارتباطی رایتل به عنوان اپراتور سوم کشور انجام خواهد شد.              

مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی رایتل در بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ از افزایش دوبرابری سرعت اینترنت رایتل طی یک سال گذشته و افزایش سرعت اینترنت رایتل نسبت به اینترنت همراه اول خبر داد. در این گزارش ملازاده از دو محصول در حوزه سیم‌کارت اینترنت رونمایی کرد. 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 





:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 مرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: